Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista zákazníckeho servisu na logistike
Košice
plný úväzok
Od 1 600 EUR/mesiac
Ak máte riešenie problémov v krvi a logistika pre Vás nie je španielska dedina, potrebujeme Vás!
A čo bude Vašou hlavnou náplňou práce?
- Sledovanie EDI objednávok
- Riadenie modifikácie výrobkov
- Predpríprava dodacích listov a monitorovanie dodávok, manažovanie transportov
- Sledovanie spokojnosti zákazníka, správa zákazníckeho portálu, znalosť zákazníckych požiadaviek
- Komunikácia so zákazníkom, manažovanie logistických reklamácií od zákazníka
- Manažment vrátnych obalov
- Komunikácia v rámci oddelenia pri tvorbe produkčného plánu, dodávkach komponentov, inventúrach
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami na riešení súvisiacich operatívnych úloh
Povinnosti a úlohy:
Monitorovanie zákazníckych objednávok
- Analýza zákazníckeho demandu, pravidelná tvorba analýz variácií zákazníckeho demandu /na týždennej báze/ kvôli sledoniu vývoja zákazníckych objednávok
- Sledovanie a ošetrovanie zákazníckych objednávok EDI v SAP-e z dôvodu zabezpečenia správneho prehľadu objednávok a časovania pre ich doručenie
- Nahadzovanie špeciálnych uzavretých zákazníckych objednávok kvôli zabezpečeniu prehľadu celkových objednávok v rámci projektu
- Vyjednávanie so zákazníkom o možnostiach dodávok v prípade výrobného omeškania a následných dodávok
Delivery to customer
- Predpríprava dodacích listov pred každým vývozom
- Denná komunikácia s exportom
- Včasné objednanie prepravy za účelom doručiť kusy včas, v správnom množstve a na správne miesto
- Denný monitoring realizovaných dodávok a riešenie neuzatvorených dodacích listov
- Tvorba prepravných objednávok v systéme a ich spravovanie
- Analýza počtu štandardných a špeciálných prepráv v priebehu daného mesiaca za účelom optimalizácie a následneho minimalizovania prepravných nákladov
Customer portal
- Vedomosť zákazníckeho portálu za účelom spravovania informácií súvisiacich so strednodobým a dlhodobým výhľadom objednávok, manažmentom obalového materiálu, definovaním dodacích štandardov, podmienok, reklamačných postupov, sledovaním service level-u dodávok
Požadujeme:
Požadované zručnosti, skúsenosti a vzdelanie:
- Vysokoškolské vzdelanie
- Plynulá angličtina nevyhnutná, znalosť nemeckého alebo francúzskeho jazyka vítaná
- Znalosť programu SAP aspoň na základnej úrovni
- Skúsenosť so zákazníckym servisom, plánovaním, optimalizáciou logistických tokov
- PC zručnosti – požadované (Excel, Powerpoint,, Outlook, Word)
- Všeobecná znalosť automotive štandardov
Požadované osobnostné charakteristiky:
- Komunikačné schopnosti
- Prezentačné schopnosti
- Flexibilita a kreativita
- Schopnost pracovať v tíme
Benefity:
- Všetky benefity budú predstavené každému úspešnému kandidátovi na osobnom stretnutí.
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search