Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ sekcie Controlling a treasury
Stredoslovenská energetika, a. s.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hybridný pracovný model: možnosť práce z domu 40 % a 60 % z pracoviska zamestnávateľa.
Hľadáme odborne vzdelaného, angažovaného, v komunikácii priameho a otvoreného prirodzeného lídra – dynamickú a motivujúcu osobnosť - s jasnou víziou a osobnými cieľmi.
Spoločnosť SSE, a.s. Vám ponúka príležitosť profesijného a osobného rastu na manažérskej pozícii II. riadiacej úrovne zaradenej na divízii Financie a služby, ktorej súčasťou je priame riadenie dvoch organizačných jednotiek.
Vašimi hlavnými zodpovednosťami budú:
- personálne, organizačné a odborné riadenie tímu 13 ľudí;
- riadenie a vykonávanie činností v oblasti podnikového kontrolingu (krátkodobé aj dlhodobé plánovanie, príprava mesačných závierok a reportov, vnútropodnikové účtovníctvo, nákladový kontroling, cenotvorba a analýzy);
- riadenie a vykonávanie činností v oblasti platobného styku a financovania skupiny podnikov (komunikácia s bankami, platobný styk, úvery, riadenie zdrojov v skupine – Cash pooling, pokladničná správa);
- aktívne pracovať na úlohách zadaných vedením spoločnosti - tímových i samostatných.
Súčasťou Vašej práce bude aj zabezpečenie poistenia podnikov v skupine SSE Holding, príprava dokumentácie k transferovému oceňovaniu, sledovanie legislatívy v danej oblasti, pričom sa kladie dôraz na optimalizáciu procesov v riadenej oblasti.
Nevyhnutné pre nás budú Vaše skúsenosti a prehľad v oblasti finančného riadenia podniku a finančných procesov, odborné vedomosti a skúsenosti v oblasti kontrolingu, znalosti a skúsenosti v oblasti platobného styku, úverov, riadenia finančných zdrojov a hotovosti. Prínosom bude orientácia v štandardoch IFRS, účtovnej a daňovej legislatíve.
Vysoké požiadavky a štandardy kladené na túto manažérsku pozíciu vyžadujú minimálne 3-ročné skúsenosti na riadiacej pozícii v oblasti finančných procesov, vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania, aktívnu komunikáciu v anglickom jazyku, ako i odbornú a osobnú motiváciu v oblasti finančného riadenia podniku.
Samozrejmosťou je výborná úroveň ovládania MS Excel, ako aj pokročilá úroveň znalosti programov MS Office. Výhodou je znalosť alebo praktické skúsenosti s prácou v programe SAP. Uvítame znalosť energetickej legislatívy.
Hľadáme vyzretú osobnosť so schopnosťou efektívne riadiť ľudí, s prirodzenou systematickosťou a orientáciou na ciele, s dispozíciou samostatne riešiť viaceré komplexné úlohy súčasne a v požadovaných termínoch ich dokončiť. Ďalšou dôležitou silnou stránkou je komunikácia - dokážete konštruktívne a jasne prezentovať odborné názory a riešenia. Zároveň máte koncepčné myslenie, vnímate a pozeráte sa na veci synteticky aj analyticky, zvládate stresové situácie, ste pripravený na vysoké pracovné nasadenie a flexibilitu v meniacich sa podmienkach.
Zamestnajte sa u nás a získate
Ponúkame Vám:
- možnosť sebarealizácie, naštartovania novej kariéry a odborného rastu – podpora v osobnom i odbornom rozvoji,
- podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - spolupráca a riadenie profesionálov vo svojej oblasti,
- motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu,
- služobný automobil na súkromné účely, služobný notebook a mobilný telefón sú samozrejmosťou,
- kultúrne, športové podujatia, teambuildingové, spoločenské akcie a dobrovoľnícke aktivity,
- bohatý sociálny program, vrátane príspevku na doplnkové dôchodkové sporenie,
- týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce
- stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity zamerané na zamestnanca,
- program duševnej pohody pre zamestnancov - odborné poradenstvo pre osobný i pracovný život.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 - Pokročilý
SAP ERP - Základy
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
vyzretá aktívna osobnosť s koncepčným a systematickým prístupom, orientovaná na ciele; schopnosť samostatne riešiť a dokončiť viaceré komplexné úlohy súčasne v požadovaných termínoch; spoľahlivosť, zodpovednosť, vysoká miera komunikácie; schopnosť prezentovať názory a riešenia; analytické i syntetické myslenie; odolnosť voči stresu
Informácie o výberovom konaní
Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu a MOTIVAČNÝ LIST, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú ponuku a prečo ste vhodným kandidátom.
Dôležitou súčasťou Vašich podkladov k výberovému konaniu budú aj REFERENCIE týkajúce sa predchádzajúcich zamestnávateľov.