Marketingový manažér/manažérka

Slovenský šachový zväz

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
ihneď

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Výkon práce: formou zmluvy s osobou, ktorá spĺňa jednu z nasledovných podmienok:


- prevádzkuje živnosť podľa Zákona č. 455/1991 o živnostenskom podnikaní

- využíva inštitút športového odborníka – podnikateľa v zmysle Zákona č. 440/2015 Z. z. ošporte, § 6, ods. 3 písmeno a a odsek 4.

- vykonáva podnikateľskú činnosť prostredníctvom obchodnej spoločnosti podľa Zákonač. 513/1991 Zb. (Obchodný zákonník)


  1. Vypracuje dlhodobú marketingovú stratégiu a koncepciu  Slovenského šachového zväzu (SŠZ).
  2. Pripraví krátkodobý marketingový plán pre daný rok.
  3. Pripraví podklady týkajúce sa marketingových nákladov pre ekonomickú komisiu do návrhu rozpočtu SŠZ.
  4. Koordinuje, riadi a deleguje parciálne úlohy na členov Komisie pre marketing a komunikáciu (KMK).
  5. Zabezpečí spracovanie podkladov pre mediálne výstupy v súvislosti s činnosťou SŠZ a jeho zložiek.
  6. Zabezpečí mediálne výstupy z každého ligového dvojkola Extraligy v spolupráci so zástupcami extraligových klubov (fotografie, priebeh zápasov, komentáre, zaujímavosti atď.).
  7. Pripraví prezentáciu mediálnych podkladov cez všetky mediálne kanály SŠZ (web, Facebook, Instagram, YouTube).
  8. Zabezpečí spracovanie mediálnych výstupov (články, texty) na web SŠZ a všetky ostatné mediálne možnosti prezentácie SŠZ zo všetkých významných súťaží a podujatí vo všetkých súťažiach SŠZ (napr. Majstrovstvá Slovenska a pod.).
  9. Zabezpečí návrh a grafické spracovania (výročné správy, letáky, infografiky atď.)
  10. Pripraví materiály ako ročenka, tlačové správy, výročné správy, bannery a pod.
  11. Návrh vizuálnej stránky a zabezpečenie oblečenia pre reprezentantov všetkých kategórií (tričká, polokošele, obleky a pod.) v spolupráci s externou firmou.
  12. Pripraví mediálne výstupy pre medzinárodné športové organizácie, s ktorými SŠZ spolupracuje.
  13. Koordinuje mediálne kampane SŠZ.
  14. Koordinuje a zabezpečuje prípravu materiálov pre reklamné a marketingové výstupy počas významných podujatí (napr. Majstrovstvá Slovenska a pod.).
  15. Koordinuje komunikáciu s médiami, ako aj TV, pri organizácii prenosov z Majstrovstiev Slovenska, extraligového trojkola a pod.
  16. Koordinuje mediálne výstupy a prezentácie partnerov a súťaží v SŠZ.
  17. Zabezpečuje organizáciu tlačových konferencií a mediálnych stretnutí pre SŠZ, reprezentácie a pri podujatiach SŠZ.
  18. Zabezpečuje komunikáciu v mediálnej oblasti aj s predstaviteľmi šachových klubov a klubov v najvyšších súťažiach.
  19. Komunikuje a spolupracuje s médiami v SR a zahraničí (FIDE, ECU).

Informácie o výberovom konaní

Doba trvania zmluvy: od začiatku účinnosti zmluvy do 31.12.2024 s možnosťou predĺženia spolupráce.

Finančné podmienky: 6 000 eur (ročne, resp. do 31.12.2024)

Začiatok spolupráce: ihneď po výbere uchádzača


Zoznam požadovaných dokladov:

- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania na funkciu Marketingový manažér.
- kópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom
dosiahnutom vzdelaní.́
- odpis dokladu alebo čestné vyhlásenie, ktorým uchádzač preukazuje
ovládanie cudzieho jazyka.
- profesijný štruktúrovaný životopis
- opis doterajších skúseností v šachovom prostredí (pokiaľ existujú)

Výberová komisia: Výkonný výbor SŠZ

Výberová komisia môže požadovať pri vybraných kandidátoch pohovor formou online stretnutia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Internet - Mierne pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • komunikatívnosť, kreatívnosť, otvorenosť
  • časová flexibilita
  • prax alebo skúsenosť počas štúdia v oblasti marketingu
  • organizačné schopnosti, komunikatívnosť, samostatnosť
  • skúsenosti s tvorbou textu a obsahu
  • skúsenosti s tvorbou jednoduchej grafiky
  • skúsenosti s tvorbou newslettrov a marketingovou komunikáciou
  • znalosť šachového prostredia nie je podmienkou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Športová organizácia
ID: 4824478  Dátum zverejnenia: 7.5.2024