Administratívny/a pracovník/čka sekretariátu starostu a prednostu

Mestská časť Bratislava - Petržalka

Miesto práce
Petržalka, Bratislava, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiacváš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, no priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 1575 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

s vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO

- radi by ste sa stali pravou rukou nášho pána starostu?

- máte vycibrené organizačné a komunikačné schopnosti?

- chceli by ste doniesť nové nápady na zlepšenie a prispievať k pozitívnym vzťahom a dobrej nálade v práci?

- ústretovosť, príjemné vystupovanie a praktickosť sú súčasťou vášho každodenného fungovania?

- radi by ste prispeli ku kultúrnejšiemu a teda lepšiemu životu v našej Petržalke?


činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať

- zabezpečenie agendy sekretariátu starostu a prednostu,

- vedenie termínov rokovaní starostu - najmä operatívnych porád starostu, vyhotovovanie záznamov zo stretnutí, kontrola plnenia úloh zadaných starostom a prednostom, podpora pri príprave podkladov pre stretnutia a rokovania starostu a prednostu,

- vedenie evidencie pošty starostu a prednostu, a podľa pokynov zabezpečuje jej rozdelenie a vybavenie,

- zabezpečenie súčinnosti pri prenášaní, plnení a kontrole plnenia úloh vyplývajúcich pre starostu alebo mestskú časť z uznesení mestského zastupiteľstva a jeho orgánov,

- zabezpečenie evidencie a vybavovanie sťažností a petícií,

- plnenie a zabezpečenie splnenia ďalších úloh, ktoré vyplývajú z riadiacej pôsobnosti a funkcie starostu a prednostu,


váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto

​Pracovať budete priamo v budove miestneho úradu na Kutlíkovej 17. Vašou každodennou prácou bude prevádzka sekretariátu, zodpovednosť za manažovanie stretnutí a uvádzanie návštev. Budete evidovať požiadavky zamestnancov a ich riešenie, prípadne zadávať požiadavky na príslušné oddelenia. Vašou zodpovednosťou bude tiež zabezpečenie plnenia úloh a spisovej agendy starostu a prednostu, evidencia spisov a koordinácia s ostatnými oddeleniami. Pri prijímaní pracovných návštev bude Vašou úlohou príprava kávy, čaju, bežných nápojov, prípadne občerstvenia. Stanete sa hlavným bodom kontaktu pre všetky záležitosti - interné aj externé.​

Zamestnanecké výhody, benefity

- 5 dní dovolenky navyše

- možnosť práce z domu podľa interných pravidiel

- mobilný telefón s neobmedzenými volaniami

- príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku)

- možnosť využívania MultiSport karty

- práca v stabilnom prostredí verejnej správy

- potrebné školenia a kurzy

- samozrejme príspevok na stravovanie

a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať

  • motivačný list, kde nám napíšete, prečo chcete pracovať pre mestskú časť Bratislava-Petržalka
  • štruktúrovaný profesijný životopis a sprievodný list
  • certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
  • doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní

Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 17. mája 2024 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail [email protected]. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti


Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou. Mal/a by mať skúsenosti s administratívnou prácou, ovládať prácu s počítačom, nástrojmi balíka Microsoft Office. Od nášho nového kolegu alebo kolegyne očakávame aktívny a pozitívny prístup k práci a ochotu učiť sa nové veci. Uvítame motivovaného, pozitívneho a proaktívneho človeka ktorý je zároveň flexibilný, samostatný a tímový hráč. Samozrejmosťou je príjemné a reprezentatívne vystupovanie a komunikačné schopnosti na vysokej úrovni. 


k vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať

- stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie 

- práca s PC a softvérom: Excel, Word, Outlook a pod.

- skúsenosť s prácou vo verejnej správe je výhodou

- výhodou je vodičský preukaz skupiny B

- komunikatívnosť, spoľahlivosť, precíznosť a flexibilita

- bezúhonnosť a vysoké morálne i hodnotové zásady

- znalosť cudzieho jazyka (AJ, NJ) je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

ID: 4822009  Dátum zverejnenia: 3.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac