Operátor/ka klientskeho servisu (aj na skrátený úväzok)
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 EUR/mesiac+ kvartálne odmeny až do výšky 450,- Eur, provízie bez obmedzenia (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)
1 050 EUR/mesiac+ kvartálne odmeny až do výšky 450,- Eur, provízie bez obmedzenia (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rád komunikuješ s ľuďmi a teší ťa keď im vieš pomôcť? Chceš byť súčasťou firmy so stabilným zázemím, ktorá je aktuálne jednotkou na poistnom trhu?
Môžeš byť nováčik s nepopísaným životopisom, otvorený novým možnostiam, ale aj skúsený telefonista. My ťa naučíme komunikovať ako profesionál, budeš vedieť rýchlo reagovať na požiadavky klientov a pochopiť ich potreby. Naučíme ťa ako správne zvládať námietky, ktoré sú bežnou súčasťou každodennej komunikácie a ty sa staneš profesionálom, ktorého nezaskočí žiadna situácia.
Ako vyzerá bežný deň na našom call centre?
• vedieme rozhovory s existujúcimi aj potenciálnymi klientkami a klientmi, cez telefón, e-mail, chat
• poskytujeme informácie o našich produktoch a službách
• odpovedáme na otázky a hľadáme riešenia pre klientov, šité na mieru
• budujeme dobré vzťahy s klientmi, aby vedeli že sa na nás môžu kedykoľvek obrátiť
• aktualizujeme kontakty našich klientov
• ak vidíme príležitosť a chceme, ponúkame naše poistné a bankové produkty a môžeme získať neobmedzené provízie (je len na tebe aká bude finálna výška tvojej výplaty)
Môžeš byť nováčik s nepopísaným životopisom, otvorený novým možnostiam, ale aj skúsený telefonista. My ťa naučíme komunikovať ako profesionál, budeš vedieť rýchlo reagovať na požiadavky klientov a pochopiť ich potreby. Naučíme ťa ako správne zvládať námietky, ktoré sú bežnou súčasťou každodennej komunikácie a ty sa staneš profesionálom, ktorého nezaskočí žiadna situácia.
Ako vyzerá bežný deň na našom call centre?
• vedieme rozhovory s existujúcimi aj potenciálnymi klientkami a klientmi, cez telefón, e-mail, chat
• poskytujeme informácie o našich produktoch a službách
• odpovedáme na otázky a hľadáme riešenia pre klientov, šité na mieru
• budujeme dobré vzťahy s klientmi, aby vedeli že sa na nás môžu kedykoľvek obrátiť
• aktualizujeme kontakty našich klientov
• ak vidíme príležitosť a chceme, ponúkame naše poistné a bankové produkty a môžeme získať neobmedzené provízie (je len na tebe aká bude finálna výška tvojej výplaty)
Zamestnanecké výhody, benefity
Spokojnosť našich zamestnancov je pre nás prioritou, preto si môžu užívať nasledujúce benefity.
FINANČNÁ PODPORA
• ročné odmeny
• príspevok do III. dôchodkového piliera
• odmeny pri pracovných jubileách, sociálna výpomoc
• flexibilný systém firemných benefitov s finančným príspevkom zamestnávateľa
• príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• zľavy na produkty
VYVÁŽENIE PRACOVNÉHO A OSOBNÉHO ŽIVOTA
• pracovný pomer na plný alebo skrátený úväzok
• skrátený fond pracovného času
• možnosť občasnej práce z domu
• dni voľna navyše pri špecifických životných situáciách
ZDRAVIE A ŽIVOTNÝ ŠTÝL
• možnosť tzv. sick days
• poradňa pre zamestnancov z oblasti psychológie, práva, či financií
KARIÉRNY ROZVOJ
• podpora rozvoja a vzdelávania – interné a externé školenia zamerané na soft a hard skills
• podpora zo strany skúsených odborníkov, ktorí sa podelia o svoje poznatky
• stabilné zamestnanie v silnej korporácii umožňujúcej kariérne rásť
• ocenenie najlepších zamestnancov v rámci celofiremného galavečera
KULTÚRA A ZÁBAVA
• teambuildingové aktivity napr. športové hry, večierky
• spoločensky prospešné aktivity, deň plateného voľna na účasť na dobrovoľníckych aktivitách spoločnosti
• súťaže o rôzne výhry napr. lístky na voľnočasové aktivity, vecné predmety
a omnoho viac ....
FINANČNÁ PODPORA
• ročné odmeny
• príspevok do III. dôchodkového piliera
• odmeny pri pracovných jubileách, sociálna výpomoc
• flexibilný systém firemných benefitov s finančným príspevkom zamestnávateľa
• príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• zľavy na produkty
VYVÁŽENIE PRACOVNÉHO A OSOBNÉHO ŽIVOTA
• pracovný pomer na plný alebo skrátený úväzok
• skrátený fond pracovného času
• možnosť občasnej práce z domu
• dni voľna navyše pri špecifických životných situáciách
ZDRAVIE A ŽIVOTNÝ ŠTÝL
• možnosť tzv. sick days
• poradňa pre zamestnancov z oblasti psychológie, práva, či financií
KARIÉRNY ROZVOJ
• podpora rozvoja a vzdelávania – interné a externé školenia zamerané na soft a hard skills
• podpora zo strany skúsených odborníkov, ktorí sa podelia o svoje poznatky
• stabilné zamestnanie v silnej korporácii umožňujúcej kariérne rásť
• ocenenie najlepších zamestnancov v rámci celofiremného galavečera
KULTÚRA A ZÁBAVA
• teambuildingové aktivity napr. športové hry, večierky
• spoločensky prospešné aktivity, deň plateného voľna na účasť na dobrovoľníckych aktivitách spoločnosti
• súťaže o rôzne výhry napr. lístky na voľnočasové aktivity, vecné predmety
a omnoho viac ....
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete na https://kooperativa.sk/kariera.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Aké schopnosti a znalosti oceníme?
• Si kandidát/ka s minimálne stredným odborným vzdelaním
• Si nadšený/á dozvedieť sa viac o svete poisťovníctva a získať nové znalosti o produktoch aj o spôsoboch ako komunikovať lepšie a na pro-klientskej úrovni
• Si orientovaný/á na výkon, oceníš výsledok dobre odvedenej práce
• Máš príjemné, empatické vystupovanie
• Dokážeš pracovať samostatne, efektívne zvládať nápor a doťahovať svoje úlohy
• Bezúhonnosť je nevyhnutnosťou
• Ak si už na call centre pracoval/a uvítame tvoj pohľad na zlepšenie a zefektívnenie procesov
• Si kandidát/ka s minimálne stredným odborným vzdelaním
• Si nadšený/á dozvedieť sa viac o svete poisťovníctva a získať nové znalosti o produktoch aj o spôsoboch ako komunikovať lepšie a na pro-klientskej úrovni
• Si orientovaný/á na výkon, oceníš výsledok dobre odvedenej práce
• Máš príjemné, empatické vystupovanie
• Dokážeš pracovať samostatne, efektívne zvládať nápor a doťahovať svoje úlohy
• Bezúhonnosť je nevyhnutnosťou
• Ak si už na call centre pracoval/a uvítame tvoj pohľad na zlepšenie a zefektívnenie procesov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme silná úspešná poisťovacia spoločnosť, s dlhoročnou tradíciou na slovenskom poistnom trhu, člen významnej európskej poisťovacej skupiny Vienna Insurance Group. KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group ponúka občanom, fyzickým a právnickým osobám viac ako 100 produktov životného a neživotného poistenia v široko rozvinutej obchodnej sieti agentúr, kancelárií a obchodných miest. Všetky ponúkané produkty a ich všeobecné poistné podmienky zodpovedajú európskemu štandardu.
Kontakt
ID: 4720726
Dátum zverejnenia: 28.5.2024
2024-05-28
lokalita: Košice Pozícia: Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group
Základná zložka mzdy (brutto): 1 050 EUR/mesiac