Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Housekeeping manažér pre nový horský rezidenčný rezort vo Vysokých Tatrách
Hotel Elements Properties s.r.o.
Tatranská Lomnica, Vysoké Tatry
plný úväzok, živnosť
dohodou
1 600 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za riadenie Housekeeping oddelenia za účelom zaistenia najvyšších štandardov čistoty hotela, vrátane všetkých izieb hostí, verejných priestorov, prevádzok Food and Beverage, wellness a niektorých zamestnaneckých priestorov.
Úlohou Housekeeping manažéra bude:
Viesť Housekeeping oddelenie k jeho rozvoju a k uskutočňovaniu jeho cieľov v línii s cieľmi hotela.
Dohliadať na chod oddelenia, ako čistenie a údržba, zatiaľ čo je zaistený súlad so zásadami, postupmi a štandardmi Housekeepingu a uspokojením potrieb hostí.
Denne kontrolovať všetky úseky a prijímať nápravné opatrenia za účelom splnenia hotelových štandardov za účelom čistoty, údržby a podpory.
Rozvíjať, uskutočňovať a neustále obnovovať zásady, postupy, pokyny a štandardy.
Vyberať, školiť, rozvíjať, plánovať a riadiť výkony priamych a nepriamych podriadených a zaistiť efektívny chod Housekeepingovej prevádzky.
Koordinovať služby Housekeepingu s inými oddeleniami, ako Recepcia, Údržba, Food and Beverage a zaistiť, že všetky hosťovské izby a verejné priestory sú čisté a dobre udržiavané, a to včasným a efektívnym spôsobom.
Riadiť inventúru prádla a zásoby pre hostí a objednávanie tovaru nevyhnutného pre splnenie štandardov kvality a požiadaviek hotelového biznisu.
Pripravovať každoročný rozpočet a počty zamestnancov a riadiť oddelenie Housekeepingu v rámci rozpočtových smerníc.
Podieľať sa na plánovaní hotelovej dekorácie pri špeciálnych večierkoch a podľa sezón.
Vykonávať súbor administratívnych povinností, ako vedenie a navštevovanie schôdzí, písanie hlásení a záznamov a iné špecifické povinnosti týkajúce sa danej pozície.
V rámci možností zabezpečovať ochranu majetku hostí a hotela, uschovávať nájdené a zabudnuté veci a hlásiť ich na recepcii,
Dodržiavať zásady BOZP a oboznamovať s nimi svojich pracovníkov o rovnako ako aj o všetkých hygienických opatreniach a dbať na ich dodržiavanie,
Preberať na dennej báze bielizeň na pranie, viesť evidenciu prevzatej a vypranej bielizne všetkých stredísk, navrhovať vyradenie poškodenej bielizne a ostatného inventáru spadajúceho pod jej zodpovednosť.
Zamestnanecké výhody, benefity
práca v príjemnom prostredí nového rezortu
zamestnanecká strava
vstup do hotelového wellness a fitness
pobyty v spriatelených ubytovacích zariadeniach
ročné odmeny podľa hospodárskeho výsledku rezortu
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Prax na pozícii/v oblasti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Flexibilita
Iniciatíva
Empatia
Operatívne/prevádzkové znalosti housekeepingového vybavenia a strojov, vrátane pračiek, sušičiek, žehliacich strojov
Znalosti ohľadne čistenia odlišných materiálov
Znalosti práce s chemikáliami
Analytické zmýšľanie
Schopnosť rýchleho rozhodovania