Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Care Manager
CWS Slovensko, s. r. o.
Miesto práce
Trnava
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 000 EUR/mesiac
Od 2 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vedenie tímu pracovníkov starostlivosti o zákazníkov a spracovania objednávok
Dohľad nad každodennou činnosťou v oddelení služieb zákazníkom a spracovania objednávok
Implementácia stratégie spoločnosti na dosiahnutie spokojnosti a lojality zákazníkov
Vytváranie a zavádzanie účinných postupov, zásad a noriem v oblasti služieb zákazníkom.
Dohľad nad prijímaním a školením zamestnancov zákazníckeho servisu v spolupráci s oddelením ľudských zdrojov
Implementácia a aplikácia nových aplikácií ERP v prípade potreby
Vedenie projektov týkajúcich sa zákazníkov (cNPS)
Sledovanie a vykazovanie denného riadenia výkonnosti a kľúčových ukazovateľov výkonnosti tímu
Identifikácia potrieb a zlepšenia procesov v rámci oddelenia
Dohľad nad hladkým priebehom fakturácie, stornovacích procesov, správou údajov CRM a zákazníckych zmlúv
Zúčtovanie údajov a aktívna podpora zmeny existujúcich zmlúv na zmluvné štandardy CWS
Spolupráca s oddelením logistiky a služieb a obchodným oddelením
Dohľad nad každodennou činnosťou v oddelení služieb zákazníkom a spracovania objednávok
Implementácia stratégie spoločnosti na dosiahnutie spokojnosti a lojality zákazníkov
Vytváranie a zavádzanie účinných postupov, zásad a noriem v oblasti služieb zákazníkom.
Dohľad nad prijímaním a školením zamestnancov zákazníckeho servisu v spolupráci s oddelením ľudských zdrojov
Implementácia a aplikácia nových aplikácií ERP v prípade potreby
Vedenie projektov týkajúcich sa zákazníkov (cNPS)
Sledovanie a vykazovanie denného riadenia výkonnosti a kľúčových ukazovateľov výkonnosti tímu
Identifikácia potrieb a zlepšenia procesov v rámci oddelenia
Dohľad nad hladkým priebehom fakturácie, stornovacích procesov, správou údajov CRM a zákazníckych zmlúv
Zúčtovanie údajov a aktívna podpora zmeny existujúcich zmlúv na zmluvné štandardy CWS
Spolupráca s oddelením logistiky a služieb a obchodným oddelením
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivačné finančné ohodnotenie
- možnosť sebarealizácie v medzinárodnom prostredí
- možnosť práce čiastočne formou homeoffice
- Multisport karta
- mobilný telefón, notebook, firemné vozidlo i na súkromné účel
- možnosť sebarealizácie v medzinárodnom prostredí
- možnosť práce čiastočne formou homeoffice
- Multisport karta
- mobilný telefón, notebook, firemné vozidlo i na súkromné účel
Informácie o výberovom konaní
Prosíme o zaslanie životopisu i v anglickom jazyku
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
SalesForce - Mierne pokročilý
SAP Customer Relationship Management (CRM) - Mierne pokročilý
Microsoft Dynamics AX - Mierne pokročilý
SalesForce - Mierne pokročilý
SAP Customer Relationship Management (CRM) - Mierne pokročilý
Microsoft Dynamics AX - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
zákaznícky servis
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vynikajúce písomné a verbálne komunikačné zručnosti, minimálne úroveň C1 v angličtine
Dobrá znalosť postupov a techník riadenia
Skúsenosti v oblasti starostlivosti o zákazníkov, ideálne v sektore služieb
Vynikajúce vodcovské a interpersonálne zručnosti
Projektové zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
CWS Slovakia s.r.o. is a specialist and leading provider of systems for innovative, sustainable and digital rental solutions in the field of hygiene, mats, workwear, as well as cleanroom, healthcare and fire protection.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4770478
Dátum zverejnenia: 11.4.2024
2024-04-11
lokalita: Trnava Pozícia: Manažér call centra, Manažér reklamačného oddelenia Spoločnosť: CWS Slovensko, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac