Vedúci/a telefundraisingu
Človek v ohrození, n.o.
Práca z domu
skrátený úväzok
ASAP
1 050 EUR/mesiacpri skrátenom 6 hod. uväzku
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Personálne riadenie call centra
- nábor a výber telefonistov/tiek (a ďalších členov/iek tímu)
- sledovanie vzdelávacích/rozvojových potrieb telefonistov/tiek – individuálne plány rozvoja, príprava školenia na mieru pre potreby call centra
- hodnotenie a odmeňovanie telefonistov/tiek
- tvorba personálnej stratégie oddelenia
2. Rozvoj telefonistov
- vstupné školenia nových zamestnancov/kyne
- pravidelné spätné väzby telefonistom/tkám
- školenie komunikačných zručností aj programových školení o ČvO
- príprava rozvojových aktivít s dôrazom na prevenciu vyhorenia
- konzultácie členov/iek tímu
- tvorba manuálov pre potreby oddelenia
3. Kontrola kvality/efektivity
- plánuje volanie v ročnom a mesačnom výhľade
- zodpovednosť za kvalitu hovorov – tvorba scenárov pre hovory, pravidelne sleduje a hodnotí hovory a správnosť zápisu do DTB, rieši prípadné pripomienky darcov
- zodpovednosť za efektivitu call centra – sleduje úspešnosť, rýchlosť volaní, dĺžku hovorov a pod.
- skúšobné / doplňujúce fundraisingové telefonovanie
4. Daktela/Salesforce a technický vývoj call centra
- konzultuje/iniciuje technický vývoj DTB či ústredne
- komunikuje s dodávateľom virtuálnej ústredne a call centra
- školí obsluhu databázy telefonistov a ďalších, kto s TF modulom pracujú, zodpovedá za správnosť údajov, ktoré TF do databáze zadáva
5. Stratégia a administratíva
- stanovenie stratégie oddelenia telefundraisingu
- plánovanie aktivít a príjmov oddelenia celoročne
- vyhodnocovanie príjmov oddelenia na mesačnej báze
- formulácia emailových šablón odosielaných systémami
- vedenie administratívnej podpory – zodpovednosť za vybavenie emailov darcom, ktoré sa týkajú telefundraisingových kampaní, odoslanie uvítacích listov a pod.
- príprava a spracovanie zmlúv telefonistov
- kontrola výpisov hovorov a správnosti záznamov v DTB
- príprava materiálov pre telefonistov (k novým kampaniam, prepisy rozhovorov a pod.)
6. Fundraising
- podľa potreby spolupráca pri ďalších činnostiach fundraisingového oddelenia
- pomoc pri organizácii a realizácii eventov organizácie
Zamestnanecké výhody, benefity
ČO SA TI U NÁS BUDE PÁČIŤ:
- naša spoločná práca má zmysel – vďaka nej sme schopní pomáhať konkrétnym ľuďom nielen doma, ale i vo svete
- sme výborný tím jednej z najväčších mimovládnych organizácií na Slovensku, v ktorom je radosť pracovať
- podporujeme nápady svojich kolegov tímovou prácou na ich realizácii
- užívame si 5 dní dovolenky navyše
- máme 3 dni sick days
- využívame flexibilný pracovný čas, vrátane možnosti využitia home office
- športujeme a relaxujeme s Multisport kartou
- máme prístup na vzdelávací portál Seduo
"Spoločnosť Človek v ohrození sa zaväzuje predchádzať akémukoľvek nežiaducemu správaniu v práci vrátane sexuálneho obťažovania, vykorisťovania a zneužívania, nedostatku bezúhonnosti a finančných priestupkov a zaväzuje sa podporovať blaho detí a dospelých, s ktorými pracuje.
Spoločnosť Človek v ohrození očakáva, že všetci zamestnanci budú vykonávať pracovné povinnosti a zodpovednosti v súlade s kódexom správania organizácie a kľúčovými smernicami a zásadami.
Uchádzači/uchádzačky na zamestnanie budú predmetom žiadania referencií a príslušným preverovaním bezúhonnosti, čo môže zahŕňať aj napr. previerky trestného registra a previerky financovania terorizmu.
Zaväzujeme sa zabezpečiť rozmanitosť a rodovú rovnosť v našej organizácii a vyzývame uchádzačov/čky z rôznych prostredí, aby sa uchádzali o zamestnanie."
Informácie o výberovom konaní
s uvedením v predmete emailu: „ Vedúci/a telefundraisingu.
Upozorňujeme, že žiadosti budeme posudzovať priebežne, preto v prípade záujmu odporúčame včas reagovať.
V prípade zhody našich očakávaní a Tvojich ponúkaných skúseností sa Ti ozveme.
Už sa na Teba tešíme!
Ak chceš vedieť o nás viac, pozri našu stránku: https://clovekvohrozeni.sk/
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zaujíma ťa problematika humanitárnej a rozvojovej pomoci
- si empatická/ý a ľudský prístup ti je blízky
- si komunikačne zručný/á
- máš skúsenosť s vedením tímu
- máš skúsenosť s prácou na call centre