Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník/office manager
BL Consulting, s.r.o.
Záhradnícka 46, Bratislava
plný úväzok
ASAP
1 000 EUR/mesiacmožnosť navýšenia mzdy v závislosti od plnenia úloh
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zodpovednosť za plynulý chod recepcie
- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie s klientmi a obchodnými partnermi
- spracovanie elektronickej pošty, rozdelenie a priradenie jednotlivým oddeleniam a pracovníkom
- spracovanie dát v informačnom systéme BLAST
- administratívna podpora pre oddelenie vymáhania pohľadávok v súčinnosti s Advokátskou kanceláriou SOUKENIK-ŠTRPKA, s.r.o. s ktorou aktívne spolupracujeme (príprava podkladov, jednoduchých podaní, skenovanie, formátovanie a pod.)
- spracovanie riadnej aj elektronickej pošty
- ďalšie úlohy súvisiace s agendou
Zamestnanecké výhody, benefity
- doplňujúce finančné ohodnotenie zamestnancov
- príspevok na stravovanie
- flexibilná pracovná doba
- karta MultiSport
- pitný režim zabezpečený počas pracovnej doby
- účasť na školeniach, teambuildingoch pre zamestnancov
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- dlhodobá stabilná práca
Informácie o výberovom konaní
Na základe CV posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na hľadanú pracovnú pozíciu.
Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu.
Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.
Kontaktná osoba: Mgr. Nikoleta Nováková
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 30.04.2024 Štruktúrovaný životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov posielať mailom na [email protected].
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk – výhodou
Maďarský jazyk - výhodou
Požadujeme:
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- vysoké pracovné nasadenie
- zodpovedný prístup k práci
- asertivita, dôslednosť, flexibilita