Fit-out Manažér
BEGARD - Real Estate personálna agentúra
Bratislava
plný úväzok
Dohodou
3 000 - 3 200 EUR/mesiacK základnej mzde prislúchajú veľmi zaujímavé koncoročné bonusy + car allowance a cafeteria
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme Fit-out Manažéra, ktorého cieľom bude efektívne a odborne riadiť proces výstavby nájomných priestorov.
Náplňou práce bude:
- Riadenie fit-out procesu administratívnych a retailových projektov od zadania až po odovzdanie klientovi.
- Kontrola a odsúhlasovanie projektovej dokumentácie.
- Znalosť nájomnej zmluvy, dizajn manuálu a štandardu budovy.
- Spolupráca a podpora Leasingového tímu pri definovaní požiadaviek nájomcu.
- Komunikácia s klientom, externým architektom a interným tímom a architektmi.
- Príprava a odsúhlasenie realizačného rozpočtu na základe nájomcom odsúhlasenej realizačnej dokumentácie a zodpovednosť za dodržanie plánovaného rozpočtu.
- Príprava tendrov a zodpovednosť za výber jednotlivých dodávateľov.
- Sumarizácia cenových ponúk a ich kontrola.
- Príprava a dodržiavanie realizačného harmonogramu.
- Vykonávať činnosť investorského dohľadu nad činnosťou zhotoviteľa a zabezpečenie dozoru BOZP a kontrola dodržiavania BOZP.
- Kontrola priebehu stavebných prác, ich kvality a projektových zmien
- Komunikácia a spolupráca v procese realizácie.
- Odsúhlasovanie súpisov prác, zmenových listov a fakturácie zhotoviteľov.
- Zhotovovanie objednávok, zmlúv a dodatkov o dielo, realizačných zmlúv v spolupráci s právnikom.
- Organizácia kontrolných dní s klientom, oboznámenie klienta s technickým riešením budov a nájomných priestorov a riešenie ich otázok.
- Kontakt s úradmi a účasť na stavebných konaniach.
- Zabezpečenie dokumentácie skutočného vyhotovenia, vrátane dokladov nájomcu a následné odovzdanie správe budovy a jej archivácia.
- Príprava odovzdania nájomnej jednotky pre asset managera.
- Zabezpečenie fakturácie odsúhlasených realizačných rozpočtov na nájomcu po odovzdaní priestorov.
- Zabezpečenie preberacieho a odovzdávacieho protokolu so zhotoviteľom pre každý priestor.
- Finálna kontrola, odstránenie vád a nedorobkov pri odovzdávaní priestoru klientovi.
- Koordinovať reklamácie a spory s dodávateľom stavebných prác.
- Fyzická a elektronická archivácia dokumentov.
- Vykonávať ďalšiu operatívu podľa pokynov primárneho a sekundárneho nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
• veľmi zaujímavé bonusové ohodnotenie
• car allowance
• Cafeteria
• Multisport karta
• 5 dní dovolenky ročne nad rámec zákona
• 2 sick days
• športové aktivity, teambuildingy
• príspevok na vzdelávanie
• ovocie, káva a čaj na pracovisku
• nadštandardné kancelárske priestory
Informácie o výberovom konaní
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Našim klientom je renomovaná developerská spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Prax na pozícii/v oblasti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Hľadáme aktívneho, inovatívneho, otvoreného, komunikatívneho, mladého človeka so skúsenosťami v RE odvetví alebo stavebníctve s PSV alebo Fit-outmi za posledné min. 2roky.
- Hľadáme človeka, ktorý vie čítať PD
- Má skúsenosť s manažovaním prostredia pre nájomcov, vie pracovať samostatne ale aj tímovo a vie jednať s klientmi na vysokej úrovni.
- Na pozíciu sú vhodní aj stavební manažéri, ktorí sa viac orientujú na Fit-outy než Hrubú stavbu, prípadne Leasing Manažéri z odvetvia RE s poznatkami zo stavebníctva/architektúry.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.