Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ Úseku softvérového vývoja a produktov
Popis pracovného miesta
Čo bude tvojou úlohou?
- Riadenie, rozvoj a budovanie Úseku softvérového vývoja a produktov (SVP) po organizačnej, personálnej a materiálnej stránke
- Vedenie, koordinovanie, motivovanie, kontrola a hodnotenie podriadených zamestnancov
- Plánovanie zdrojov úseku (personálnych a materiálnych)
- Zabezpečenie dodania služieb a produktov pre projektové a iné aktivity, a to v rozsahu pôsobnosti úseku
- Zabezpečenie udržiavania a rozvoja portfólia služieb a produktov poskytovaných úsekom v súlade s prijatou stratégiou a cieľmi rozvoja spoločnosti
- Spolupráca pri tvorbe a plnení stratégie a cieľov spoločnosti, zodpovednosť za definovanie a plnenie cieľov zvereného úseku v línii so stratégiou a cieľmi spoločnosti
- Zabezpečenie efektívnej spolupráce s ďalšími úsekmi, divíziami a organizačnými útvarmi spoločnosti
- Zodpovednosť za nastavovanie a optimalizáciu procesov na úseku, zabezpečenie dodržiavania interných predpisov zamestnancami úseku a spolupráca pri ich zefektívňovaní
- Poskytovanie technickej vízie a vedenia pre vývojový tím, monitorovanie technologických trendov a inovácií a ich aplikácia do vývojových procesov
Čo od teba očakávame my?
Požiadavky na riaditeľa úseku softvérového vývoja a produktov zahŕňa kombináciu technických, líderských a komunikačných zručností s cieľom úspešne riadiť a viesť vývojový tím a produktové portfólio spoločnosti:
- Skúsenosti so softvérovým vývojom a dodávkou komplexných IT riešení pre komerčný a štátny sektor, spolupráca na veľkých projektoch (projekty pre štátnu správu sú podmienkou)
- Schopnosť motivovať, rozvíjať a riadiť tím manažérov a odborníkov, aby dosiahol stanovené ciele (druholíniový manažment)
- Schopnosť vypracovať a realizovať stratégiu pre úsek softvérového vývoja a produktov, skúsenosti s plánovaním dlhodobých a krátkodobých cieľov a prioritných úloh
- Schopnosť efektívne komunikovať s rôznymi zainteresovanými stranami, vrátane vedenia spoločnosti, tímov vývoja, zákazníkov a externých partnerov
- Schopnosť budovať a udržiavať úspešné pracovné vzťahy a spoluprácu v tímoch
- Schopnosť analyzovať komplexné problémy a nájsť riešenia, ktoré zodpovedajú potrebám zákazníkov a cieľom spoločnosti
- Schopnosť inovovať a zlepšovať procesy a postupy v softvérovom vývoji a produktovom manažmente, sledovanie technologických trendov a inovácií a aplikovať ich do praxe
Čo ti ponúkame?
Našim zamestnancom sa snažíme spríjemňovať spoluprácu s nami v štyroch oblastiach:
WELL - BEING
- Multisport karta
- Dovolenka navyše
- Možnosť dochádzania do práce na bicykli – priestor na uloženie bicyklov a sprchy
- Online webináre v oblasti work-life-balance
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce z domu
- Podpora zdravého zraku
- Zabezpečenie pitného režimu na pracovisku
FINAČNÉ BENEFITY
- ALANATA REFERRAL - odporuč kamoša/kamošku za finančnú odmenu
- Up Déjeuner Gastrolístky v hodnote 5,85 EUR plne hradené zamestnávateľom
- Darčekové kupóny v hodnote 120 EUR ročne
- Finančný príspevok pri pracovných výročiach
- Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- Pôžičky pre zamestnancov
- Zvýhodnený predaj tovaru partnerských firiem
RODINA
- Príspevok pri narodení dieťaťa
- Príspevok pri uzavretí manželstva
EVENTY & ZÁBAVA
- Mikulášske prekvapenie a vianočný darček
- Vianočná párty s koncertom
- Teambuildingy a papanice
- Športové aktivity
- Letné nanukové dni
Staviame na ľuďoch
Každé obdobie prináša nové výzvy, ale aj nové príležitosti. Veríme, že vďaka silnému tímu, skúsenostiam, profesionalite a spolupráci, dokážeme prekonávať všetky výzvy a pomáhať klientom, čo najlepšie využiť každú príležitosť.
Zamestnávame najlepších odborníkov a náš tím neustále rozvíjame a posilňujeme o ďalších talentovaných ľudí, ktorí zdieľajú naše hodnoty a víziu.
My sme Alanata – miesto, kde sa technológie spájajú s biznisom.